GLORIA

SÉ PARAULES PER MI SOLA | mp3
Sé palabras para mí sola

1963

Sé paraules per a mi sola,
me les dic tot somniant,
no les sé de cap escola
quan les sento
em vaig fent gran

(Sé palabras para mí sola,
me las digo cuando sueño,
no las he aprendido en ninguna escuela,
cuando las escucho,
voy haciéndome mayor)

no vulgueu saber cap cosa
que no diguin els meus ulls,
són secrets de boca closa,
i de llibres sense fums,

(no querías saber nada
que no digan mis ojos,
son secretos de boca cerrada,
y de libros sin alharacas)

perquè tot espera l’hora,
i jo sóc com un demà,
aturat a l’altra vora
d’aquest temps que ja se’n va

(porque todo espera su hora,
y yo soy como el día de mañana,
que se ha parado en la otra orilla
de este tiempo que ya se va)

quan la llum neixi ben viva,
serà fresc el meu matí,
des de l’ombra fugitiva,
no em crideu, no us puc sentir,

(cuando la luz nazca bien viva,
mi mañana será fresca,
desde la sombra fugitiva,
no me llaméis, no os puedo escuchar)

les paraules que tinc ara
les diré per altra gent,
tot mirant-los a la cara,
amb els ulls ben transparents,

(las palabras que tengo ahora,
las diré a otras personas,
mirándoles a la cara,
con los ojos bien transparentes)

però tot espera l’hora,
i jo sóc com un demà,
aturat a l’altra vora
d’aquest temps que ja se’n va.

(porque todo espera su hora,
y yo soy como el día de mañana,
que se ha parado en la otra orilla
de este tiempo que ya se va)

sé paraules per mi sola
me les dic tot somniant
no les sé de cap escola,
quan les sento
em vaig fent gran

(sé palabras para mí sola,
me las digo cuando sueño,
no las he aprendido en ninguna escuela,
cuando las escucho,
voy haciéndome mayor)

