“Luces en la noche” – TVE

I AMB TU | mp3
(Y contigo)

1969

M’has preguntat on vaig, d’on vinc
quin cel estrany em fa somriure;
m’has preguntat què vull, què tinc
i no vull res, vull la vida lliure!
(Me has preguntado a dónde voy, de dónde vengo,
qué cielo extraño me hace sonreír;
me has preguntado qué quiero, qué tengo,
y no quiero nada, quiero la vida ¡libre!
)

dona’m la vida senzilla, passant
amb quatre coses que tinc al voltant,
amb l’aigua i el pa
i el foc i la rosa,
i amb tu, que ets a cada cosa
(dame la vida, sencilla, pasando
con cuatro cosas que tengo alrededor,
con el agua y el pan,
y el fuego y la rosa,
y contigo, que estás en cada cosa
)

dona’m la vida, que passa l’atzar
i si tinc casa que vegi la mar
-i si no- els quatre vents, els dies, les hores,
i amb tu, quan rius i quan plores
(dame la vida, que pasa el azar,
y si tengo casa, que vea el mar,
-y si no- los cuatro vientos, los días, las horas,
y contigo, tanto cuando ríes como cuando lloras
)

i, qui sap?,
potser m’agrada
un misteri per pensar
i que em deixi una alenada de perfum dolç i llunyà
(y ¿quién sabe?,
quizás me agrade
un misterio para pensar
y que me deje una bocanada de perfume dulce y lejano
)

dona’m la vida senzilla i res més,
que enlloc no ens diguin que som forasters,
moments de cançó i moments de silenci,
i amb tu quan la nit comenci
(dame la vida, sencilla y nada más,
que en ningún lugar nos digan que somos extranjeros,
momentos de canción y momentos de silencio,
y contigo cuando la noche comience
)

dona’m la vida que passa l’atzar,
i si tinc casa que vegi la mar,
-i si no- els quatre vents, els dies, les hores
i amb tu, quan rius i quan plores
(dame la vida, que pasa el azar,
y si tengo casa que vea el mar,
-y si no- los cuatro vientos, los días, las horas
y contigo tanto cuando ríes como cuando lloras
)

i, qui sap? potser m’agrada
un misteri per pensar,
i que em deixi una alenada de perfum dolç i llunyà,
(y, ¿quién sabe?, quizás me guste
un misterio para pensar,
y que me deje una bocanada de perfume dulce y lejano
)

dona’m la vida senzilla i res més,
que enlloc no ens diguin que som forasters,
moments de cançó i moments de silenci

(dame la vida, sencilla y nada más,
que en ningún lugar nos digan que somos extranjeros,
momentos de canción y momentos de silencio
)

i amb tu quan la nit comenci,
i amb tu quan la nit comenci
(y contigo cuando la noche comience,
y contigo cuando la noche comience
)

GLORIA - I AMB TU

